Често задавани въпроси (FAQ)

Какво представляват вашите 3D принтирани продукти?

Нашите продукти са изработени с помощта на съвременна 3D печатна технология, която позволява създаването на уникални и персонализирани подаръци и артикули. Използваме висококачествени материали, за да осигурим издръжливост и естетическа привлекателност на нашите продукти.

Мога ли да персонализирам 3D принтирания продукт?

Да! Ние предлагаме опции за персонализация, включително избор на цвят, добавяне на текст или лога, и други настройки според вашите изисквания. Моля, свържете се с нас за повече информация относно възможностите за персонализация.

Какъв е процесът на поръчка?

Процесът на поръчка включва следните стъпки:

  1. Изберете продукт от нашия каталог.

  2. Добавете продукта в количката и завършете поръчката.,

  3. Персонализирайте го според вашите нужди, като в коментар при завършване на поръката, оставете вашите предпочитания (Име, Инициали), може да ни пишети и изпратите от формата за контакт в десния ъгъл ( Пиши ни)  и прикачени файлове с вашето лого или дизайн във формат STL , PDF , PNG или VECTOR.

Колко време отнема изработката и доставката на продуктите?

Срокът за изработка зависи от сложността на продукта и нивото на персонализация. Обикновено отнема между 2 и 4 работни дни. След изработката, продуктът ще бъде изпратен и доставен в рамките на 1 до 2 работни дни. Обща информация за сроковете можете да намерите на нашата страница за доставка.

Какви видове плащания приемате?

Приемаме следните методи на плащане: наложен платеж и банков превод. 

Какво да направя, ако имам проблем с поръчката си?

Ако имате проблем с вашата поръчка, моля, свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти. Ние сме тук, за да ви помогнем и ще направим всичко възможно да разрешим вашия проблем бързо и ефективно.

Предлагате ли връщания и замени?

Да, предлагаме политика за връщания и замени в рамките на 14 дни от получаването на продукта.

За продукти и стоки, отговарящи на следните критерии не предлагаме връщания и замени:
1. за доставка на стоки, изработени по поръчка на потребителя или съобразно неговите индивидуални изисквания;
2. за доставка на стоки, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;
3. за доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;
4. за доставка на стоки, които след като са били доставени и поради естество им са се смесили с други стоки, от които не могат да бъдат отделени;

Моля, посетете нашата страница "Общи условия за ползване за повече информация и инструкции как да върнете или замените продукт.

Как мога да се свържа с вас?

Можете да се свържете с нас чрез нашата контактна форма на уебсайта, чрез имейл на office@3dgifts.bg или по телефон на +359 876 266 966. Ние ще се радваме да отговорим на всички ваши въпроси.

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас